Frågor och svar

Frågor och svar

Har du några frågor? Se de vanliga frågorna och svaren nedan. Missar du en specifik fråga och svar? Vänligen kontakta vår kundtjänst.

FLORA GROSSIST

  • Hur kan jag komma i kontakt med Flora Grossist?

Flora grossist kan lätt kontaktas via vår kundtjänst via kontaktformulärete-mail, Chat eller per telefon + 46 (0) 79 340 58 44. Vi kan nås på arbetsdagar mellan 10:00 och 19:00. Meddelanden kan lämnas utanför dessa tider; Vi kommer då att kontakta dig så snart som möjligt den första arbetsdagen efter ditt meddelande.

  • Jag har en fråga om webbshoppen

För frågor om webbshoppen, vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-mail, Chat eller via telefon.

  • Våra öppettider

Klicka här för att se öppettiderna för våra kontor, showroom och för att visa vårt huvudkontor.

  • Vad händer med mina personuppgifter?

Dina personuppgifter är registrerade i vår databas enligt bestämmelserna i tillämplig integritetslagstiftning. Läs vår integritetspolicy för mer detaljerad information.

Vill du bli en Flora grossist kund?

  • Hur kan jag bli en Flora Grossist kund?

Du kan enkelt registrera dig som kund genom att använda vårt anmälningsformulär. Klicka här för att gå till anmälningsblanketten. Dina personliga inloggningsuppgifter kommer att vidarebefordras till dig inom två arbetsdagar efter din registrering.

  • När kan jag förvänta mig att få mina koder?

Vi vidarebefordrar ditt personliga användarnamn och din inloggningskod till dig via e-post arbetsdagen efter din registrering. Glöm inte att också kontrollera din spam låda regelbundet. Det kan vara att e-post server klassificera e-posten som skräppost.

  • Jag har inte fått mina koder

Ditt personliga användarnamn och din inloggningskod vidarebefordras via e-post till arbetsdagen efter din registrering. Men om du inte har fått dem; Kontrollera din spam-box. Om du fortfarande inte har fått dem, vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-mail, Chat eller via telefon.

  • Måste jag registrera mig innan jag köper en produkt?

Endast registrerade kunder kan köpa från vår webbshop. Registrera dig nu för att göra en beställning direkt. Vi skickar dina personliga inloggningsuppgifter inom en arbetsdag efter din registrering. Redan registrerad? Klicka på ’logga in’ för att logga in direkt.

  • Jag har glömt mitt användarnamn eller lösenord.

Inga bekymmer, begär bara ett nytt användarnamn eller lösenord. vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-mail, Chat eller via telefon.

  • Kan jag ändra mitt personliga lösenord?

Det är möjligt att ändra ditt personliga lösenord under ’mina uppgifter’ i ’mitt konto’. Logga in med dina personliga inloggningsuppgifter för att ändra din inloggning. Du kan ändra både ditt användarnamn och ditt personliga lösenord.

  • Mina detaljer ändras

Vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon för att ändra kundinformation. Uppgifterna ändras i vårt system. Uppgifterna behandlas också på ditt personliga webbshop konto arbetsdagen efter att det har ändrats.

  • Varför kan jag inte se några priser?

Priserna är beroende av mängden köpta produkter. Det är därför vi bara visar priser till registrerade kunder, så registrera dig nu som kund för att se priserna.

Min order

  • Jag har en annan leveransadress; Hur kan jag ändra detta?

Du kan ange din leveransplats under betalningsprocessen. Dessutom kan du skriva över en befintlig leveransadress. Om du vill lägga till en leveransadress till ditt personliga konto ber vi dig vänligen kontakta vår kundservice. Vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon.

  • Hur gör jag en beställning?

En beställning kan endast göras med ett registrerat konto. Registrera dig nu eller logga in med dina personliga inloggningsuppgifter. Beställningar kan nu enkelt göras.

  • Hur upprepar jag en beställning?

Det är ganska enkelt att ordna tidigare placerade order. Din personliga webbshop innehåller en översikt över ’mina beställningar’. Dessa beställningar kan enkelt sorteras om genom att klicka på den gröna ’upprepa-knappen’. Produkten och beloppen placeras sedan direkt i din kundvagn.

  • Hur kan jag betala?

Beroende på land och språkinställningar erbjuder vi ett antal betalningsalternativ. Betalningar kan göras via bland annat Ideal, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal och omedelbar banköverföring.

  • Kan jag ändra min beställning efter att jag har betalat?

Om din beställning ännu inte har skickats är det fortfarande dags att ändra den. Vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon.

  • Finns det några fraktkostnader?

Fraktkostnaderna för din beställning beror på dina personliga inköpsvillkor och leveransadress / land. I grund och botten levererar vi utan kostnad i Sverige vid köp över 3500 SEK.Har du specifika prisavtal? Då kan detta påverka dina fraktkostnader. Har du beställt produkter som måste levereras utanför pakettjänsten? Sedan anpassas fraktkostnaderna automatiskt under betalningsprocessen. Det belopp som debiteras för frakt anges alltid under betalningsprocessen. Om du gör en beställning från ett land utanför EU kommer vi att kontakta dig i förhållande till transportkostnaderna efter beställningen.

  • Finns det en rabatt / rabattnivå när du köper stora mängder?

Särskilda pris avtal kan ingås i händelse av (årligt) inköp av större produkt kvantiteter. Den eller de givna rabatten fastställs baserat på omsättning. Om du känner att du behöver personlig kontakt eller personliga priser, vänligen kontakta oss via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon.

  • Jag har en annan fråga om min beställning.

Vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon.

Leverans

  • Kan jag begära ett specifikt leveransdatum?

Det är möjligt att ange det datum du vill ta emot och / eller hämta din beställning under betalningsprocessen. Naturligtvis är det också möjligt att hämta din beställning i vår butik. Kolla här för vår butik.

  • Spåra, hur håller jag reda på min beställning?

Ett personligt spår-och-spårmeddelande kommer att skickas efter att vi har skickat din beställning. Detta låter dig spåra din beställning. Logga in för att se status för din beställning.

  • När kan jag förvänta mig att få min beställning?

Vi levererar vanligtvis vårt online-sortiment direkt från vårt eget lager. Beroende på beställningar, leveransmetod och leveransadress levereras beställningar till dig 2-8 arbetsdagar efter att de har levererats till vår leveranspartner. Använd spår-och-spårfunktionen för att spåra din beställning. Logga in på ditt webbshop konto för att se den faktiska statusen för din beställning.

  • Jag fick inte min beställning korrekt, vilka är mina alternativ?

Om din beställning inte har mottagits korrekt (skada, fel), vänligen kontakta vår kundservice via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon.

  • Kan jag returnera mina artiklar?

Om du vill returnera en eller flera produkter ber vi dig vänligen kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret, e-post, chat eller via telefon. Vår kundtjänst eller din (permanenta) kontohanterare ska bedöma och diskutera din returorder med dig.